standard
- Liczba linii – 4
- Liczba operatorów – 6
- 1 miesiąc na testowanie i ustawienia za darmo
- 1,5 godziny pracy inżyniera podczas uruchamiania projektu do skonfigurowania
✔ Podstawowe informacje o kliencie podczas połączeń i rozmowy
✔ Szybkie przejście do szczegółowych informacji i dealów klienta
✔ Szybkie utworzenie deal i faktury dla klienta
✔ Komentarz do bieżącej rozmowy
✔ Dla każdej rozmowy w CRM tworzona jest folder
✔ Można posłuchać nagrania rozmowy
✔ Czas trwania każdej rozmowy jest zapisany
✔ Możliwe zbudowanie niezbędnego raportowania na temat rozmów menedżerów
✔ Możesz przekierowywać połączenia przychodzące do personelu odpowiedzialnego za klienta
Możesz szybko zadzwonić do interesującego Cię klienta:
✔ Kliknij numer telefonu na karcie klienta
✔ Wpisując liczbę w zintegrowanym widżecie Bitrix24
✔ Automatycznie tworzy lead dla nieznanego numeru
✔ Możliwe jest wskazanie różnych źródeł leadów na podstawie numeru telefonu, pod który dzwonili
✔ Leady są tworzone automatycznie dla nieznanych numerów
✔ Zdarzenia nieodebranych połączeń dla odpowiedzialnych pracowników są automatycznie tworzone dla klientów
Twój automatyczny asystent, który pomoże zmniejszyć liczbę nieodebranych połączeń i obciążenie operatorów, a także rozprowadzać połączenia przychodzące i tworzyć wizerunek firmy
Możesz skonfigurować scenariusze interakcji dzwoniącego z IVR w zależności od sytuacji: czasu i celu połączenia, gotowości pracowników do odebrania itp.
Możesz przesyłać dane między menu głosowym a CRM. Na przykład pokaż nieodebrane połączenia na etapie IVR w CRM, wyświetl pozycje menu przekazane przez dzwoniącego na wyskakującej karcie telefonicznej.
Skonfiguruj działania, które mogą wykonywać tylko autoryzowani użytkownicy. Na przykład zadzwoń bezpośrednio do niektórych pracowników, przejdź do wirtualnej sali konferencyjnej.
Pracuj nie tylko z połączeniami nieodebranymi przez określonych pracowników, ale także z połączeniami nieodebranymi na etapie interakcji klienta z IVR.
Telefonia w chmurze jest wdrażana automatycznie po złożeniu zamówienia i wyjaśnieniu szczegółów przez naszego specjalistę.
Wszystkie pakiety zawierają już:
Wybieramy licencję, wdrażamy Bitrix24 w Twojej firmie i przygotowujemy portal do integracji z telefonią IP.
Ustalamy liczbę operatorów i określamy wszystkie szczegóły techniczne. Nabycie licencji.
Przystępujemy do konfigurowania interakcji telefonii IP i Bitrix24 za pomocą modułu integracyjnego.
Testujemy działanie telefonii i zapewniamy w pełni spersonalizowane i pracujące środowisko w celu zwiększenia sprzedaży!
Zostaw zamówienie, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu dnia roboczego.