przekierowywanie połączeń
KOLEJKA POŁĄCZEŃ I POCZTA GŁOSOWA
MENU GŁOSOWE (IVR)
REJESTRACJA ROZMOWY I STATYSTYKA POŁĄCZEŃ
SPEDYCJA DO KAŻDEGO URZĄDZENIA
Automatyczna sekretarka i czas oczekiwania
INTEGRACJA Z BITRIX24.CRM
WSZYSTKO DLA ZDALNEJ PRACY

i wiele więcej!

organizacja
 sprzedaży


wsparcie użytkowników

stworzenie centrum telefonicznego

CO BĘDZIESZ MIAŁ?

KARTĘ POŁĄCZEŃ  

✔ Podstawowe informacje o kliencie podczas połączeń i rozmowy 
 ✔ Szybkie przejście do szczegółowych informacji i dealów klienta
 ✔ Szybkie utworzenie deal i faktury dla klienta
 ✔ Komentarz do bieżącej rozmowy

TWORZENIE POŁĄCZEŃ W CRM  

✔ Dla każdej rozmowy w CRM tworzona jest folder 
✔ Można posłuchać nagrania rozmowy
 ✔ Czas trwania każdej rozmowy jest zapisany
 ✔ Możliwe zbudowanie niezbędnego raportowania na temat rozmów menedżerów
 ✔ Możesz przekierowywać połączenia przychodzące do personelu odpowiedzialnego za klienta

POŁĄCZENIA Z CRM  

Możesz szybko zadzwonić do interesującego Cię klienta: 

 ✔ Kliknij numer telefonu na karcie klienta 
✔ Wpisując liczbę w zintegrowanym widżecie Bitrix24

AUTOMATYCZNE TWORZENIE LEADÓW

✔ Automatycznie tworzy lead dla nieznanego numeru

 ✔ Możliwe jest wskazanie różnych źródeł leadów na podstawie numeru telefonu, pod który dzwonili

ZAPIS NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ

✔ Leady są tworzone automatycznie dla nieznanych numerów
✔ Zdarzenia nieodebranych połączeń dla odpowiedzialnych pracowników są automatycznie tworzone dla klientów

Menu głosowe IVR

Twój automatyczny asystent, który pomoże zmniejszyć liczbę nieodebranych połączeń i obciążenie operatorów, a także rozprowadzać połączenia przychodzące i tworzyć wizerunek firmy

Elastyczne scenariusze

Możesz skonfigurować scenariusze interakcji dzwoniącego z IVR w zależności od sytuacji: czasu i celu połączenia, gotowości pracowników do odebrania itp.

Integracja

Możesz przesyłać dane między menu głosowym a CRM. Na przykład pokaż nieodebrane połączenia na etapie IVR w CRM, wyświetl pozycje menu przekazane przez dzwoniącego na wyskakującej karcie telefonicznej.

Ochrona pozycji menu PIN

Skonfiguruj działania, które mogą wykonywać tylko autoryzowani użytkownicy. Na przykład zadzwoń bezpośrednio do niektórych pracowników, przejdź do wirtualnej sali konferencyjnej.

Nieodebrane połączenia

Pracuj nie tylko z połączeniami nieodebranymi przez określonych pracowników, ale także z połączeniami nieodebranymi na etapie interakcji klienta z IVR.

WIRTUALNA CENTRALA TELEFONICZNA

TARYFY

Telefonia w chmurze jest wdrażana automatycznie po złożeniu zamówienia i wyjaśnieniu szczegółów przez naszego specjalistę.

standard


190 zł na miesiąc  
Pakiet zawiera:

  • Liczba linii – 4
  • Liczba operatorów –
  • 1 miesiąc na testowanie i ustawienia za darmo
  • 1,5 godziny pracy inżyniera podczas uruchamiania projektu do skonfigurowania

biznes


390 zł na miesiąc  
Pakiet zawiera:

  • Liczba linii – 16 
  • Liczba operatorów – 24 
  • 1 miesiąc na testowanie i ustawienia za darmo
  • 3 godziny pracy inżyniera podczas uruchamiania projektu do skonfigurowania

biznes PRO


390 zł na miesiąc  
12 zł na dodanie linii lub użytkownika

  • Liczba linii – 16 
  • Liczba operatorów – 24 
  • 1 miesiąc na testowanie i ustawienia za darmo
  • Praca inżyniera przy rozpoczynaniu projektu jest negocjowana indywidualnie  

Wszystkie pakiety zawierają już:

Integracja z twoim Bitrix24

Konsultacje dotyczące podłączania linii telefonicznych

Poproś o konsultację ze specjalistą i dowiedz się, ile kosztuje wprowadzenie telefonii w Twojej firmie!

BITRIX24 I TELEFONIA IP - JEST KOMFORTOWE I SKUTECZNE!

✔ odbieraj i nagrywaj połączenia bezpośrednio do Bitrix24 za pomocą wygodnego dla ciebie sprzętu: telefony i urządzenia SIP, przeglądarki, aplikacje mobilne i komputerowe; 

 ✔ przechowuj historię rozmów telefonicznych w CRM; 

✔ generuj raporty dotyczące wykonanych połączeń i analizuj pracę menedżerów sprzedaży; 

 ✔ użyj сhmura PBX z automatyczną sekretarką i przekierowaniem połączeń, a także ustawiając kolejkę między operatorami.

Wdrożenie telefonii IP jest łatwe!
KROK 1. USTAWIANIE BITRIX24

Wybieramy licencję, wdrażamy Bitrix24 w Twojej firmie i przygotowujemy portal do integracji z telefonią IP.

KROK 2. LICENCJA NA TELEFON IP

Ustalamy liczbę operatorów i określamy wszystkie szczegóły techniczne. Nabycie licencji.

KROK 3. INTEGRACJA SYSTEMU

Przystępujemy do konfigurowania interakcji telefonii IP i Bitrix24 za pomocą modułu integracyjnego.

KROK 4. WSZYSTKO JEST GOTOWE!

Testujemy działanie telefonii i zapewniamy w pełni spersonalizowane i pracujące środowisko w celu zwiększenia sprzedaży!

DLACZEGO MY?

Konfigurujemy nie tylko telefonię, ale także sam portal, prowadzimy szkolenia dla Twoich pracowników

Pracujemy z projektami o różnych rozmiarach i zawsze znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie

Złoty i
polecany partner
hostingowy
Bitrix24

Wsparcie techniczne
jest zawsze
gotowe przyjść
do pomocy

CHCESZ INTEGROWAĆ TELEFONIA IP?

Zostaw zamówienie, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu dnia roboczego.

AddresS Wolińska 4, 03-699, Warszawa